Lucky Devil

Vrijwel iedereen ziet de duivel als een kwaadaardige demon, die niet veel goeds met zich mee kan brengen. Wanneer u echter speelt op de Lucky Devil gokkast zal het beeld dat u heeft omtrent de duivel, drastisch veranderd worden. Het is een vergelijkbare speelautomaat als de Blackbull en de Victory gokkast, waar deze omtrent fraaiheid, er ook nog eens een stuk beter uitziet. Een vrolijke versie van de duivel word concreet in beeld gebracht bij het spelen op de Lucky Devil gokkast.

Gebruik de kop/munt functie

Evenals andere speelautomaten, is het bij de Lucky Devil gokkast de bedoeling om natuurlijk een dergelijke winst te behalen. Het basis spel bestaat uitsluitend uit één win-lijn, waar al op gespeeld kan worden met één krediet. Mocht het voorkomen dat u twee punten wint, dan dient u deze meteen te vergokken in het munt/kop spel. Hierbij dient u een keuze te maken uit munt of kop, waarna dan direct uw inzet word afgenomen of verdubbeld. Wanneer uw inzet daadwerkelijk word verdubbeld, dan heeft u de optie om deze op te sparen of over te plaatsen naar uw bankkrediet.

Behaal die bonus online

Natuurlijk zijn er op de Lucky Devil gokkast ook diverse bonussen te behalen. De duivel symbolen die u kunt verzamelen gelden namelijk als jokers, die overigens uitsluitend zijn te behalen wanneer u een inzet van vier op meer punten plaatst. Het is daarom aan te raden om minimaal vanaf vier punten te spelen, om een zo een zo hoog mogelijke winst te realiseren. Een zeer toegankelijke en goedbetalende speelautomaat die door vrijwel iedere liefhebber van speelautomaten, enorm zal worden gewaardeerd.